اینترنت‌ وب سایت های دانش کده های قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


اینترنت‌ وب سایت های دانش کده های قبرس شمالی
دانش کده مدیترانه شرقی: https://www.emu.edu.tr
دانش گاه خاور مجاورت: https://neu.edu.tr
دانشکده در میان‌المللی قبرس: https://www.ciu.edu.tr
کالج گیرنه: https://kyrenia.edu.tr
دانش گاه آمریکایی گیرنه: https://www.gau.edu.tr
دانش کده اروپایی لفکه: https://www.eul.edu.tr
دانش گاه رئوف دنکتاش: https://rdu.edu.tr
دانشکده فاینال: https://www.final.edu.tr
دانشکده علم ها قبرس شمالی: https://www.csu.edu.tr
کالج بهداشت و علم ها اجتماعی قبرس شمالی: https://kstu.edu.tr
تارنما های مرتبط با بورسیه تحصیلی قبرس شمالی
برای اینکه بتوانید از بورسیه های تحصیلی قبرس شمالی آگاه گردید، به اینترنت‌وب سایت به عبارتی دانش  مهاجرت به قبرس شمالی گاه مدنظر خویش رجوع‌کنید.

تاکسی های مهاجرتی
در‌این نوشته‌ی علمی راهنمای علم آموزی در قبرس با بورسیه تحصیلی بدین قضیه اشاره کردیم که شما برای به کار گیری از بورسیه های تحصیلی نیاز دارید تا با مشاورین و متخصصین امداد بگیرید. تاکسی‌های مهاجرتی با تجربه با داشتن دارای تخصص تحصیلی، میتوانند بهتری مورد را به شما معرفی نمایند.

حرف آخری
علم آموزی در قبرس شمالی امروزه به‌تیتر یک کدام از شایسته ترین آیتم‌ها برای سفر به‌این سرزمین به شمار می‌رود. باوجود گونه های بورسیه تحصیلی به قبرس شمالی دیگر نیاز وجود ندارد نگران هزینه‌های بالای علم آموزی در کشوری دیگر باشید. با تلاوت راهنمای بورسیه تحصیلی قبرس شمالی دانستید که هرقدر ریزنمرات و میانگین واپسین سند تحصیلی‌تان فراتر باشد، تخفیف بیشتر و یا این که بورسیه بی نقص‌تری به شما وابستگی خواهد گرفت. درنهایت این نکته را فراموش نکنید؛ در‌صورتی‌که قصد رجوع به کشور‌ایران را دارید و یا این که حتی قصد دارید برای عمل به کشوری دیگر سفر فرمایید، بازرسی نمائید که آیا سند ارائه گردیده از دانشکده‌های قبرس آیتم پذیرش مرزوبوم سوم میباشد یا این که نه. در صورتی قصد دارید بدانید در فن موردنظرتان چه مقدار بورسیه به شما وابستگی می گیرد، کافی میباشد تا هیبت ذیل را لبریز کرده تا مشاوران ما با شما در مورد باشند.
معرفی فرودگاه در بین المللی ارجان (Ercan) قبرس شمالی
مرزو بوم جزیره‌ای قبرس شمالی همواره صاحبخانه گردش گر‌های بسیار متعددی از سراسر جهان میباشد. فرودگاه ارجان در قبرس شمالی که از سال 1975 احداث شد. البته در سال 2023 فرودگاه جدیدی در مسافت قربت از فرودگاه پیشین ساخته شد که همگی استاندارهای میان‌المللی را دارا میباشد. جذاب میباشد بدانید که‌این فرودگاه به امداد ترکیه پیاده سازی و ساخته شد. امروزه این فرودگاه صرفا فرودگاه مسافربری قبرس شمالی به شمار می‌رود. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی تلاش کرده‌ایم تا شمارا به‌طور بدون نقص با فرودگاه دربین‌المللی ارجان (Ercan) قبرس شمالی آشنا کنیم. تا نقطه نهایی با ما یار و همدم باشید
فرودگاه ارجان (Ercan) قبرس شمالی
فرودگاه ارجان در اطراف شهر نیکوزیا در واقعیت در یک روستای خرد به اسم تیمبو یا این که کرکلار، قرار گرفته میباشد. شاید دیدنی باشد که بدانید در همین روستای خرد، معابد و کلیساهای کهن و موزه‌های تاریخی و فرهنگی قرار گرفته میباشد که به‌تیتر جاذبه‌های توریسم دارای شهرت قبرس شمالی شناخته‌گردیده‌اند. فرودگاه دربین‌المللی ارجان (Ercan) قبرس شمالی، در همین حیطه خوشگل ایجاد شده است. این فرودگاه در 20 دسامبر 1975 احداث شد. ولی در سال 2023 با حضور رجب طیب اردوغان به صورت مدرن خویش و با تجهیزات بی نقص، ساخته و بهره برداری شد و شروع به شغل کرد. این فرودگاه کلیه استانداردهای جهانی را دارا بوده و تجهیزات رفاهی لازم مسافران در فضای فرودگاه در لحاظ گرفته گردیده است. از جمله در صورتیکه شما به سیم‌کارت قبرس نیاز داشته باشید، در به عبارتی فضای فرودگاه می توانید سیم‌کارت turkcell یا این که vodafone خریداری فرمائید. اعتنا نمایید که کد فرودگاه ارجان قبرس شمالی ECN میباشد.

مسافت فرودگاه ارجان (Ercan) قبرس شمالی تا راءس شهر
به عبارتی‌طور که به‌این زمینه اشاره کردیم، فرودگاه ارجان قبرس شمالی در یک روستا در اطراف شهر نیکوزیا قرار گرفته میباشد. عالی میباشد بدانید که‌این فرودگاه حدودا 23 کیلومتر تا راس شهر نیکوزیا مسافت دارااست. ولی مکان نگرانی نبوده و به‌راحتی میتوانید از آژانس‌های جانور در فضای فرودگاه استعمال کرده و خویش را به شهر برسانید. ولی اعتنا فرمایید که در حالتی که شما قراردادی بر طبق ماشین کرایه ای درب فرودگاه داشته باشید، نمایندگان کمپانی با پلاکاردهایی دم درب فرودگاه در انتظار شما خواهند بود.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: